piątek, 18 listopada 2016

Pasta Blanx white shock

 
Witajcje moje kochane Czytelniczki. Pisałam Wam już o testerze tej  pasty kiedyś w poście . Dostałam próbkę w ShinyBox i zakochałam się. Pasta ta ma super zapach i smak . Pozostawia na długo świeży oddech na długo . Najważniejsze jest jednak to że doskonale wybiela zęby . Chyba najlepiej ze wszystkich past jakie testowałam . Mam nadwrażliwe zęby i zazwyczaj każde wybielanie kończyło się bólem . Przy tej paście w ogóle nie czuje że wybielam zęby . Cena jest bardzo przystępna a pasta wydajna . Dla mnie same plusy. Zamówiłam już jak widać zapas  żeby mi nie brakło . Polecam w 100% 

4 komentarze:

  1. przymierzam się właśnie do zakupu Blanxa :D marzę o śnieżnobiałym uśmiechu <3
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna a z lampką jeszcze lepsze efekty . Polecam i dziękuje :* od.super blog

      Usuń
  2. Sama chciałabym spróbować tej pasty, jakoś żadna jeszcze nie sprawdziła się tak naprawdę i nie wybieliła zębów...
    www.emigrantkatestuje.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam koleżance . Na prawdę warto a z lampeczką jeszcze lepiej . Ps. Dziękuje i fajny blog :)

      Usuń