poniedziałek, 14 listopada 2016

Zestaw do paznokci żelowych

 
Witam ponownie ❤️
Dziewczyny taki oto zestaw do paznokci żelowych i lakierów hybrydowych dostałam w prezencie . Poprzednia lampa mi się stłukła więc moje Kochanie zrobiło dla mnie coś miłego , ale nie o tym miałam pisać 😅
Zestaw jest z firmy Sun Flower i był kupiony na Allegro. Troszkę się bałam bo nie znałam tej firmy i nie bardzo wiedziałam czego się spodziewać po jakości produktów (zupełnie  niepotrzebnie). Lampa jest świetna . Naprawdę godna polecenia. Fajna jest możliwość ustawiania samemu czasu co do sekundy i funkcja dotykowa . Przyjemność mi też osobiście sprawia fakt że lampa ma osłonkę i nie świeci w oczy. Jeśli chodzi o resztę produktów , to tylko żel clear jest ciut za żadki . Oprócz tego wszystko sprawdza soę świetnie . Zestaw nie był drogi a naprawdę warto . 
Nie zawsze trzeba przepłacać za pewne rzeczy , żeby spełniały swoją rolę doskonale . 

Dziewczynki nie zapominajcie o rozdaniu 😘
Jeszcze mamy czas 💖💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz