piątek, 11 listopada 2016

💋Pierwsze ROZDANIE 💄

   
Witajcie Kochane moje 💋
Ponieważ blog jest odwiedzany przez coraz więcej osób postanowiłam zrobić dla Was coś miłego.
Przepraszam też że żadko dodawałam ostatnio posty ale miałam na głowie dużo rzeczy w tym przeprowadzkę . 

Mam tutaj dla Was paczuszkę nie tylko kosmetyków .
Co zrobić żeby wygrać ? To proste . 
1. Wystarczy zaobserwować mojego bloga 
www.biala33.blogspot.com
2. Zaobserwować mój instagram 
www.instagram.com/biala33
3. Polubić moją stronę na Fb
4. Udostępnić post o rozdaniu na fb albo instagramie i oznaczyć 2 osoby . 
5. Napisać na w komentarzach tutaj albo na insta czy na fb: zrobione 

Jeśli nie macie możliwości wykonania którejś z tych czynności bo np. nie macie konta na instagramie wykonujecie pozostałe czynności .wystarczy dopisek nie mam konta na ...

Losowanie odbędzie się 17.11.2016

Dziękuje bardzo i zapraszam :* 



5 komentarzy:

  1. Pani Audra Brui bierze udział. Nie chcący skasowałam koment .

    OdpowiedzUsuń

  2. Witam serdecznie 💋
    Losowanie dotyczy posta
    http://biala33.blogspot.com/2016/11/pierwsze-rozdanie.html?m=1
    Nie będę przedłużać :
    Wygrała Pani :
    Karolina97.kc z Instagramu 😘
    Ale to nie koniec . Postanowiłam zrobić niespodziankę i wylosować jeszcze dwie osoby które dostaną jakiś drobiazg ode mnie za udział w losowaniu .
    Wygrały Panie :
    Wioletta Szymańska i Pani Patrycja Dali
    Proszę wybrane osoby o kontakt w sprawie danych do wysyłki.
    Pozostałym osobom bardzo dziękuje za udział, za starania i czytanie bloga i życzę wygranej w następnym rozdaniu .


    OdpowiedzUsuń